The Last of Us,
modern bir felaket nedeniyle insanların çoğunun ölmesi sonrasında, bir karakterin sürüklediği öyküyü anlatmak için ayakta kalma ve aksiyon unsurlarının birlikte kullanıldığı, kendine özgü bir tarz olarak ortaya çıkıyor.
Terkedilmiş şehirler,
yiyecek,
silah ve ellerinde kalanlar için birbirini öldürenler... Acımasız Joel ve yaşından fazla tecrübeye sahip yürekli
genç bir kız olan Ellie, ABD'nin geri kalanında yolculuklarını sürdürmek için birlikte çalışmak zorunda.
The Last of Us'ın, aralarında
Oyun Direktörü Bruce Straley ve Kreatif Direktör Neil Druckmann'ın da bulunduğu sektörün en yetenekli oyun tasarımcıları tarafından geliştirildiğini vurgulayan Evan Wells, "Ekibin bir süredir üzerinde yoğun olarak çalıştığı bir proje olan The Last of Us'ı nihayet sunmaktan dolayı çok heyecanlıyız. şirketimiz, insanların video oyun oynama yöntemlerini değiştirmektir. The Last of Us'ın sinematik oyun ve öykü anlatımında ileri doğru bir atılım olacağına, oyunculara endüstride başka bir yerdekine benzemeyen bir deneyim sağlayacağına inanıyoruz" dedi.
ZAMAN