EN SON HABER: (14:12) Süper Lig'de 3 MAÇ - CANLI SKO...     EURO: 2,0580 - 2,0600    DOLAR: 1,6360 - 1,6380
 

PEKİ HANGİ SÜT TERCİH EDİLMELİ?

Yüksek tansiyonu süt içerek düşürün
Yüksek tansiyonu süt içerek düşürün
Süt kadınlarda tansiyonu düşürüyor ama süt seçimine de dikkat edilmeli...

Hipertansiyonla ilgili, yaklaşık otuz bin orta yaş ve üstü kadının katıldığı yeni bir araştırmanın sonuçlarına göre; günde iki bardak yağsız süt içen kadınlarda yüksek tansiyon riski, diğer kadınlara göre yüzde 10 daha az oluyor.

Harvard'daki araştırmacılar, yağ oranı düşük süt ve süt ürünlerini tüketen ve diyetinde yüksek miktarda kalsiyum, D vitamini içeren gıdalara yer veren kadınların, tansiyona karşı korunduklarını açıkladı. Günde 2 bardak süt hem kemik gelişimi hem tansiyon için yeterli.


15.Ağustos.2008 12:55:25
yorum yaz gönder yazdır puanla
Hakaret, küfür içeren ve imla kurallarına uymayan yorumlar yayınlanmamaktadır.
 
DİĞER BAŞLIKLAR
Kasım 23 Süper Lig'de 3 MAÇ - CANLI SKOR
Kasım 23 Halil Altıntop, en iyi 11'de
Kasım 23 Zico, ilk beraberliğini aldı
Kasım 23 Şaban Dişli, Vatan'a konuştu !
Kasım 23 Süper otomobil gün yüzüne çıktı ! - Foto
Kasım 23 Bu yarışmalar Çin'e has - Foto
Kasım 23 Fenerbahçelileri kızdıracak yorum !
Kasım 23 C vitamini için hangi meyve tüketilmeli?
Kasım 23 2 milyon dolarlık numara !
Kasım 23 Lodos, 510 yıllık çınarı devirdi
 
306 YTL taksitle ev
Erdoğan çeker giderim dedi !
... Ve Sezer'den CHP için nokta !
MSN'de gezenler iyi dinleyin !
Bilgisayara göre top çizgiyi geçti mi? - Foto
Sıfır otomobilde kaçırılmayacak indirim
PKK'nın Almanya'daki korkunç saldırısı
TIKLA, gizli cep kodlarını öğren - Foto
Bizi daha çok şaşırtacak, çok !
Öyle bir ilaç buldu ki...
Asım Yıldırım
SAYIN BAYKAL, NEDEN ŞİMDİ?
Daha birkaç ay önce değil miydi, başörtüsüyle üniversitelere girilmesine imkan tanıyacak yasanın, CHP tarafından iptal ettirilmesi?
A.Abdulkadiroğlu
CHP’YE BİR EL ATSAK
Bakarsınız bu iş CHP’nin hayrına olur. Denesek mi ?
Musa Savaş
‘BİLİŞİMİ HİMAYEME ALIYORUM’
Türkiye Bilişim Derneği’ni (TBD) mutlaka duymuşsunuzdur
engin-ardic
Engin Ardıç
MİKAİL CAKSUNİ
Michael Jackson, Müslüman olmuş...
eser-karakas
Eser Karakaş
CHP NEDEN TÜRBANA YAKLAŞTI?
Deniz Baykal’ın türbanlı hatta çarşaflı kadınları parti saflarına kazandırma girişimini yorumladı.
fehmi-koru
Fehmi Koru
MCCARTHY LİSTESİ
Haberi kaynağından alıp aktarıyorum: YÖK'ün iki gün önce atadığı 28 dekandan 11'i 'türban destekçisi' imiş...
gulay-gokturk
Gülay Göktürk
OY AVCILIĞI VE SİYASİ REKABET
Baykal'ın "çarşaf açılımı"nın pek kısa ömürlü olacağı belli oldu gibi.
hayrettin-karaman
Hayrettin Karaman
CHP VE BAŞÖRTÜSÜ YASAĞI
22.06.2003 günü çıkan bir yazıda, başörtüsü yasağının CHP ile ilişkisi konusunda şunları yazmıştım:
umur-talu
Umur Talu
ÜÇ ANA...
Muhalefetin "ana" sı böyle oluyor demek.
hasan-cemal
Hasan Cemal
TÜRKİYE'DE AYIPLARDAN KURTULMAK İÇİN TARAF GAZETESİ...
Hasan Cemal, Taraf'ı neden kutladı?
mustafa-unal
Mustafa Ünal
İKİ FOTOĞRAF
Çok konuşuldu, çok tartışıldı ama ben yine de son 10 güne damgasını vuran o unutulmaz iki fotoğraf karesine dikkatinizi çekmek istiyorum.
mustafa-armagan
Mustafa Armağan
LOZAN'IN DEĞİŞTİRİLEMEZ MADDELERİ VAR MIYDI?
Tarih, şaşırmaktır.